onsdag den 19. oktober 2011

Fødselsdagsspam

Så er det blevet tid til at melde lidt fra min fødselsdag... sidste onsdag d. 12/10 var en fanstisk og mindeværdig fødselsdag - dels fordi vi havde fri og tog på tur, dels fordi venner "tilfældigvis" kom forbi til kage og øl. Og så var der perfekt vejr... dagens program:

Punkt 1: Golf i Hvide Klit



Punkt 2: Tur op i dette fyrtårn, ja det var mit første besøg i skagen efter ca. 14 år bosiddende i Midt/vest & Nordjylland.



Punkt 3: Gåtur på grenen, endnu mere kærestetid :)




Punkt 4: Spisning i Skagen by, og så punkt 5: hjem til venner, kage, gaver, øl, hygge og den uundgåelige kanel...




På trods af jeg selv synes jeg havde lavet en varieret og bred ønskeseddel til kæresten, ja så havde 3 hold venner en pandekagepande med - jeg takker meget. Mon ikke gavekortet fra chefen + kollegaer, fra svigermor og 2 af panderne kan blive til en fin ting. Men der var flere skønne ting som den fine marguerit halskæde fra min Morten, biobilletter, bradepande, tørklæde, te & chokolade. 

Og tænkt sig jeg nu er blevet så gammel, at jeg i lørdags nød lidt af chokoladen i eget selskab med symaskinen lørdag - mens manden spillede golf & poker. Det er slet ikke så værst... 20erne er da en dejlig periode og der er stadig halvdelen af dem tilbage.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar