onsdag den 15. februar 2012

Onsdags genner'n

En drøm af en skrivemaskine med de fineste mintgrønne knapper. Den er ikke stor og klodset, men har rejselåg og virker perfekt. Bare 25 kr. måtte jeg slippe i ynglingsgenner'n idag... så der er stadig råd til nyt farvebånd, det kan man nemlig stadig få til den.




Der blev også købt en makker til den orange kedelkande jeg købte for nogle måneder siden...


Og andeparret har fået en ælling...


Og stofsamlingen blev øget med blandede godter i ynglingsfarver... Elefanten er en dørstopper jeg tænker skal bruges på et børneværelse en dag.


2 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne fund :) er især vild med skrivemaskinen!

    Glæder mig til at læse med på din blog :)

    SvarSlet
  2. Den er også bare fantastisk... skal helt sikkert stå fremme når jeg får mig et arbejdsbord :) Velkommen til og vil da også straks studere din blog!

    SvarSlet