lørdag den 7. april 2012

Måneden der forsvandt

På trods af manglende indlæg har jeg endelig fået faste læsere - det gør mig virkelig glad og motiveret! Velkommen til hver og en :) Håber I holder ved og vil følge mig og mine ting når vi flytter til sommer og endelig får plads og tid til at være indretningsarkitekt og kreativ. Foråret på bloggen vil vise glimt af hvad der skal præge vores nye hjem. Men hvor blev marts af? Mindes ikke en måned hvor jeg har taget så få fotos og hvor tiden bare er forsvundet. Hvad skete der? 
  1. Vi tømte bedstes hus der blev solgt til foræringspris :( men glæder mig til at finde plads til de skatte jeg fik med mig!
  2. Skoleophold og virkelig meget søvnunderskud
  3. Golf * mange timer, som i møder, træningssamlinger, lejr, prøve holdtøj... Jeg elsker det.



Forårets lækre sneaks og solbriller til en flad 10'er i genner'n!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar